T Trythat Aug 16, 2003 #1 Anyone got a good url for FREE images for toolbars etc, or where to get some?
N Noah Coad [MVP & MCP] Aug 16, 2003 #2 If you send me your e-mail address (which just doesn't seem right below), I will send you a link to the toolbar images I use on my personal server. -Noah Coad Microsoft MVP & MCP (e-mail address removed) Trythat said: Anyone got a good url for FREE images for toolbars etc, or where to get Click to expand... some?
If you send me your e-mail address (which just doesn't seem right below), I will send you a link to the toolbar images I use on my personal server. -Noah Coad Microsoft MVP & MCP (e-mail address removed) Trythat said: Anyone got a good url for FREE images for toolbars etc, or where to get Click to expand... some?
T Trythat Aug 18, 2003 #3 If you send me your e-mail address (which just doesn't seem right below), I will send you a link to the toolbar images I use on my personal server. -Noah Coad Microsoft MVP & MCP (e-mail address removed) Click to expand... Sent you my email address to the above address, thanks for your help.
If you send me your e-mail address (which just doesn't seem right below), I will send you a link to the toolbar images I use on my personal server. -Noah Coad Microsoft MVP & MCP (e-mail address removed) Click to expand... Sent you my email address to the above address, thanks for your help.